08.02.2024

Komunikacja w firmie

Komunikacja w firmie

Ocena artykułu

Na podstawie 1 opinii
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
autor
Autor artykułu
Piotr Szymański

Piotr to specjalista od nowoczesnych technologii i ekspert w dziedzinie użytecznych aplikacji oraz gadżetów. Jego artykuły zawierają recenzje najnowszych urządzeń elektronicznych, praktyczne wskazówki dotyczące korzystania z technologii oraz porady dotyczące cyberbezpieczeństwa. Jeśli interesujesz się nowinkami technologicznymi, koniecznie śledź publikacje Piotra.

Udostępnij

Komunikacja w czasie rzeczywistym jest podstawą funkcjonowania każdej firmy. Większość nowoczesnych firm, zwłaszcza te działające w internecie, czyli wszelkiego rodzaju firmy pozycjonujące czy zajmujące się tworzeniem i administracją serwisów www czy aplikacji webowych korzysta bądź to z usług podwykonawców, bądź ich załoga pracuje z domu, na odległość, ponieważ w tej branży nie jest niezbędne codzienne korzystanie z jednego biura.<

Komunikacja w czasie rzeczywistym ma również ogromne znaczenie w przypadku dużych firm, posiadających wiele odległych od siebie oddziałów. Zarówno w pierwszym, jak i drugim przypadku istnieje problem poufności danych, gdyż część komunikatorów korzysta z serwerów, przez które przechodzą informacje. O ile w przypadku prywatnej rozmowy bardzo rzadko istnieje niebezpieczeństwo ujawnienia jakichś istotnych danych, o tyle w przypadku informacji handlowych takie niebezpieczeństwo jest znaczne (nie twierdzę, że zabezpieczenia serwerów komunikatorów internetowych są nieodpowiednie, ale istnieje duże ryzyko nieautoryzowanego dostępu do danych w trakcie przesyłania wiadomości, czy ryzyko tego, że wiadomość zostanie odczytana przez osoby postronne). Większość problemów z bezpieczeństwem komunikacji można jednak wyeliminować.

Opinie na temat artykułu

Średnia ocena
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
(1)
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
Brak komunikacji w firmie prowadzi do chaosu. Miałem taką sytuację w firmie przychodził kierownik i pytał się czemu to jeszcze nie zrobione, a nikt nam wcześniej o tym nie mówił i pretensje do nas. Taka sytuacja zdarzała ie doc często.
~Tadeusz
08.02.2024
Zamknij
Twoja prywatność
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje te wykorzystywane są tylko do celów statystycznych w celu usprawnienia działania serwisu.
Zaakceptuj
Polityka prywatności